FAQS

FAQS:

 

Tack för att ni besökt vår butik online. Här tillhandahåller vi de vanliga frågorna och svaren på dig. Vi hoppas det gör dig tydlig och informativ för din online-shopping.

 

Hur skulle jag kunna göra en beställning?

Som din förfrågan är vi glada att vägleda dig och njuta av den enkla shoppen på vår hemsida. Följ bara dessa steg nedan:

1.Pick dina favoritvaror. (Eventuella hjälp, var vänlig kontakta vår försäljningsrepresentant på nätet)

2. Klicka på knappen "Lägg i varukorgen" på produktsidan, gå vidare till din kundvagn.

Vill du köpa flera kvantiteter av en vara i din kundvagn? Ändra numret i antal. låda.

Vill du ta bort ett objekt från din kundvagn? Klicka på knappen Radera till höger om något objekt i din kundvagn.

3. Om du vill köpa fler artiklar behöver du bara fortsätta shoppa på vår sida. Eller annat, kolla in.

4.För detta steg2, bekräfta din leveransadress korrekt. Och fortsätt till kassan.

5.Välj välj betalningssätt som du föredrar.

6.Last steg, du behöver bara bekräfta och sedan gå till betalningssida för att betala ordern.

7. Sedan har du slutfört din beställning. Vi kommer att behandla din beställning om två dagar och skicka ut det! Och det tar ungefär 7-15 arbetsdagar till din dörr!

----------------------------------------

Varför är betalningsmetoden jag vill använda inte tillgänglig?

Under årsdagen säljs en stor del betalningar samtidigt. Vissa online betalningsleverantörer kan uppleva överbelastning och tillfälligt ta sin tjänst offline. Vi föreslår att du använder en annan betalningsmetod för att beställa din beställning eller vänta och försök igen senare.

--------------------------------------------

Jag fick ett felmeddelande under betalningsprocessen. Vad ska jag göra?

Om du får ett felmeddelande på vår hemsida, kontrollera din orderstatus.

* Eftersom vi behandlar många betalningar samtidigt kan det ta en stund innan orderstatusen uppdateras. Vi hoppas att vi kan räkna med ditt tålamod och förståelse.

* För vissa betalningsmetoder kan du bli omdirigerad till en annan sida i en tredje finansiell part. Om du har fått ett felmeddelande här är det bäst att kontakta din betalningsleverantör direkt.

Dessutom kan du kontakta oss och ange ordernummer där för ytterligare kontroll.

--------------------------------------------

Jag har betalat för min beställning. Varför säger orderstatusen fortfarande att du väntar på betalning?

Kredit / Betalkort

Kontrollera om du har lagt upp repetitionsorder med samma pris och samma produkt från den ena säljaren, men betalas endast för en av dem.

Obs: Vänligen bekräfta med bank om extra pengar dras av från ditt konto.

Om du inte gjorde några upprepade beställningar, var vänlig kontakta din kortutgivare för att kontrollera om betalningen faktiskt drogs från ditt konto. Om din bank bekräftar att pengarna drogs av oss, vänligen kontakta oss och ge oss ditt kontoutdrag.

--------------------------------------------

Jag betalade redan för min order, men jag har inte fått ett meddelande från min bank. Vad pågår?

Eftersom vi behandlar ett stort antal betalningar samtidigt, kan det ta lite längre tid än vanligt innan du får en uppdatering från din bank.

Om orderstatusen säger: Betalningen är verifierad betyder det att vi redan har börjat behandla din betalning.

Kontrollera din orderstatus igen om 6 timmar.

--------------------------------------------

Varför har min order stängts?

Ibland är order stängda av säkerhetsskäl. Om du fått ett e-postmeddelande från oss följer du instruktionerna. Om du inte mottar e-post kan du försöka lägga orderen igen senare.

--------------------------------------------

Min beställning har stängts. När får jag återbetalning?

Om din betalade order har stängts / annullerats, kommer din betalning att återbetalas till ditt konto. Det tar normalt cirka 3 till 20 arbetsdagar. Vänligen vänta tålmodigt för att få det i ditt konto.

--------------------------------------------

Varför kontrolleras min betalning igen när betalningen redan har bekräftats?

Vi gör normalt en annan omgång intern kontroll för att garantera betalningssäkerheten. Det tar normalt inte längre än 24 timmar.

Framgångsrik verifiering> Orderstatusen ändras till "Väntar på leverans".

Misslyckad verifiering> Orderstatus ändras till "Stängt".

--------------------------------------------

Betalningen har dras av från mitt konto mer än en gång. Vad kan jag göra?

Vänligen notera duplicerade betalningar kommer automatiskt att återbetalas. Det tar ungefär 3-20 arbetsdagar att uppdatera till ditt konto.

--------------------------------------------

Hur lång tid tar frakten?

Som vanligt tar det 7-15 arbetsdagar att komma fram till din dörr. Dessutom behandlar vi din beställning inom 2 dagar och skickar ut den. Tour paket kan spåras online.

--------------------------------------------

Hur spårar jag min beställning?

Efter att vi skickat ut din order, skickar vi dig spårningsnummer och spårnings länkar till din registrerade e-postadress. Ange bara den här informationen i rätt fält och klicka på spårknappen.

Kontakta oss via e-post om du behöver ytterligare spårningshjälp.

--------------------------------------------

Vad behöver jag göra om jag vill avbryta min beställning efter att den har placerats?

Vänligen kontakta oss inom 12 timmar om du vill avbryta eller ändra ordern. 15% av orderbeloppet debiteras som extra provision. Tänk på det här. Vi kan inte acceptera avbeställning för produkter som redan har skickats.

--------------------------------------------

Om det finns ett problem med de varor jag har fått, vad ska jag göra?

Om det finns något problem med din beställning, vänligen kontakta oss omedelbart. Informera oss om problemet med din beställning och vi kommer att ge dig instruktioner.

--------------------------------------------

Vad ska jag göra om sändningen är borttappad eller stulen?

Det är osannolikt i det fallet. Men om varorna skadas eller förloras, skickar vi dig en ny för att kompensera. Men om posttjänsten levererar varan till fel adress som du angav eller du har flyttat av ändrat din adress utan att anmäla dig i förväg, kan vi inte göra något för att återställa din beställning.

--------------------------------------------

Jag gjorde ett misstag med min beställning och det är status som skickas, vad ska jag göra?

Om ordern redan har lämnat så kan vi inte göra ändringar i ordern. Vänta tills du får din beställning, eller kontakta oss, vi skickar dig ytterligare instruktioner.

--------------------------------------------

Jag letar efter de föremål som inte är listade på din webbplats, kan du ge dem?

Om i så fall kontakta oss med en bild, ett serienummer eller varans modellnummer. Ju mer detaljer, desto lättare och snabbare var att hitta varorna på fabriken.

--------------------------------------------

Är butiken säker för att besöka?

Ja absolut! Säkerhet ges alltid högsta prioritet i vår butik och all din personliga information kommer att behandlas som konfidentiell och vi läcker inte någon av dina uppgifter till andra tredjedelar. Vi kommer att behålla dem på en säker server och kommer helt och hållet att följa alla gällande dataskydd och konsumentlagstiftning från vår sida. Vi säkerställer säkerheten för alla transaktionsdata genom att använda avancerad säkerhetslösningsleverantör.

--------------------------------------------

Jag har inte mottagit min order. Vad kan jag göra?

Om du inte har fått din beställning, vänligen försök med följande metoder för att lösa problemet:

Metod 1. Du kan spåra din beställning med det spårningsnummer som säljs av säljaren: Gå till Mina beställningar> Sök ordern> och klicka på Spårningsorder.

Om du upptäcker spårningsnumret är ogiltigt kan det bero på att fraktföretaget behöver 3 till 7 dagar för att uppdatera fraktstatusen. Du kan också kontakta säljaren för mer leveransinformation. Du kan lämna ett meddelande på sidan Beställningsinformation eller klicka på Kontakt Säljare / Kontakta oss på orderlistan.

Metod 2. Kontakta säljaren för mer information. Om det inte fungerar kan du alltid ansöka om återbetalning genom att öppna en tvist. Se till att du gör det innan köparens skydd har upphört.

Metod 3: Om du inte mottog din beställning och inte har något paketnummer, vänligen kontakta säljaren / kontakta oss för att chatta med vårt kundtjänstteam för mer information.

--------------------------------------------

Den produkt jag fick motsvarade inte beskrivningen. Vad kan jag göra?

Om du inte är nöjd med den produkt du fick, kontakta tjänsten för att skicka ett meddelande och komma överens om en lösning.

Om det inte hjälper, kan du ansöka om återbetalning genom att öppna en tvist.

--------------------------------------------

Jag har inte fått mitt återbetalning på mitt kreditkort än. Vad kan jag göra?

Om du betalat med ett kreditkort kommer pengarna att återbetalas till ditt kort per system. Det tar vanligen omkring 3-25 arbetsdagar för pengarna att komma fram.

Om återbetalningsprocessen är markerad "komplett" men det ser ut som om du inte fick pengarna tillbaka ännu, var god kontrollera ditt bankkonto först. Vissa återbetalningar bokförs på inköpsdatumet.

Till exempel: En kund betalade för sin order den 15 januari. Han ansökte om återbetalning 2 månader senare. Emellertid visade banken återbetalningen samma datum som hans köp. Om du efter noggrann kontroll av ditt bankkonto (enligt ovanstående förslag) fortfarande inte hittar din återbetalning, vänligen kontakta vårt kundtjänstteam.

Notera:

1. Kontoutdraget ska ha ett officiellt frimärke.

2. Var god ange ett kontoutdrag från 2 dagar före inköpsdatumet till 10 arbetsdagar efter det (slutförda) återbetalningsdatumet. Om du till exempel betalade en beställning den 11 november och din återbetalning slutfördes den 24 november, skicka oss kontoutdraget som visar betalningar från 9 november - 8 december.

3. Markera inköpet av den specifika ordern i ditt kontoutdrag så att det är lätt för oss att hitta.

--------------------------------------------

 

Powered By gardsgardiskane.se © 2019